zondag 9 oktober 2011

Handwerk doosje en Beurs

Het is vies regenweer buiten  zo mooi als het vorige week was zo nat is het nu.
Maar wel heel lekker weer om te knutselen. Ik heb de stengetjes borduurzijde bijna allemaal over moeten maken, ik had ze met tape gedaan. Maar de standaard stond in de serre op tafel en toen de zon er op kwam sprongen ze allemaal los, dus wat extra werk maar ik heb ze nu weer allemaal zo als het moet. Wel even balen natuurlijk. Ik heb ook leuk doosje met naai/handwerkspullen gemaakt ik had het gevonden op een picasa album met mooie foto,s en een Spaanse beschrijving. Ik kan geen Spaans maar de foto,s spraken voor zich 

het leuke vond ik als je het deksel er afhaalt dat je zo bij je handwerk spullen kan

Gisteren naar de beurs In Rijswijk geweest en daar heb ik ook  weer lopen te genieten van de vele leuke dingen. Het geeft je gelijk weer zin in om lekker  van alles te gaan maken.

Dit zijn de dingen die ik heb aan geschaft een van de schaartjes heb ik al in het handwerkdoosje gedaan

Ook stond er een prachtige handwerk winkel ik mocht een foto maken. Hier in staan ook weer ingeweldige inspiratie bronnen.  Ik kan weer even vooruit.

3 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Toppy Joke!!!

Eliana zei

Beautiful store! The sewing box is a dream!
Hugs

Marian zei

Prachtig naaiboxje

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein