zondag 30 oktober 2011

Mand gevuld en Beurs Arnhem

De mand die ik vorige week gemaakt heb is nu gevuld en staat in de winkel
Ik heb al de kantjes uit de doos gehaald die ik een paar jaar gelden gekregen had

 
en heeft een plaatsje in de winkel gekregen .
De vitrine kast die van een sigarendoos gemaakt is heb ik er uitgehaald want
die nam erg veel plaats in.


Ook de standaard met borduurzijde staat nu in de winkel maar er moeten nog wel wat strengetjes gemaakt worden ik heb er ongeveer 215 gemaakt en moet er ongeveer 100.
Maar  ik dat komt later wel .
Gisteren ben ik naar de beurs in Arnhem  geweest . Pauline en Marian mijn kantklos maatjes zijn met me mee gereden  en het was echt een heel gezellige dag. Mijn foto toestel was ik vergeten  dus geen foto,s van de beurs maar wel van mijn aan kopen

Niet zo veel dingen maar dat heb je als je kasten nog vol liggen met van alles.
Het boek "Het Muizenhuis"was ik van plan te kopen  en Karina was er en die signeerde het boek wat ook wel heel leuk was.
Het is echt een mooi boek ik denk dat Sanne, Lissa en Fenna het ook wel leuk zullen vinden.
Thea en Willem zijn  vrijdagavond gekomen en die waren bij Ad zo dat ik met een gerust  hart weg kon gaan.Vandaag zijn we naar Geri haar verjaardag geweest en morgen gaan we nog een paar nichten bezoeken en dan gaan ze weer naar huis.

2 opmerkingen:

Marian zei

Mooie mand zo zeg, ziet er goed uit met dat kant erin. Leuke en handige aankopen heb je.

Dwaallicht zei

Mooi geworden Joke, en die kantjes staan er leuk in.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein