zondag 4 december 2011

Kleine klosjes en Luikjes en een mini dipje.

Even een weekje gespijbeld met schrijven maar soms heb je het minder druk maar komt er weinig of niks uit je handen zo,n week had ik deze week. Ik had echt veel tijd over dus veel knutsel tijd  maar er kwam gewoon niks uit mijn handen. Zelfs het schrijven van een berichtje kwam ik niet aan toe.
De kleine klosjes die hier inder staan zijn ook van de vorige week

het was een uitprobeersel ook de speldje  ik vind wel dat ze  gelukt zijn dus zal ik er nog wel meer maken  dan kan ik een mini kussen met een mini\werkje er op maken . Je ziet het de ideeën zij er wel
maar de uitvoering staat echt momenteel op een laag pitje
Hoewel de luikjes zitten  aan grootmoeders boshuis

Met scharnieren van blik en hartjes er in . Het ziet er toch echt sprookjesachtig uit

Ook heb ik weer een klein stukje geklost  dit blok is inmiddels klaar
Maar aan de volgende ben ik nog niet begonnen dat zal woensdag wel worden als het klossen is

Afgelopen week zijn we wel proef wezen eten voor de  fam. nieuwjaars bijeenkomst. Deze foto is gemaakt met mijn  nieuwe telefoon  een heel leuk speeltje. Van de week is er ook een interview voor Nootdorp Nu afgenomen voor het december  nummer over mijn poppenhuis dat was erg leuk en ik ben erg benieuwd hoe het artikel er uit gaat zien.
Vanmorgen zijn we  naar Henk en Macky geweest even de nieuwe badkamer bewonderen die is echt mooi ze zijn er ook echt heel erg blij mee en het was ook erg gezellig  zo even heen en weer.
Hopelijk komt er de komende  weer iets meer mini uit mijn handen want plannen heb ik toch wel genoeg


2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Komt vast goed Joke, en proefeten is ook nooit weg denk ik dan maar.

Marian zei

Ik had je klosjes al in het echie gezien en ik vind ze geweldig.
Je huisje wordt ook schattig, het ziet er zo gezellig ouderwets uit.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein