zondag 26 februari 2012

Bloemen en een Museum bezoek

De voortgang  bij het boshuis betekend dat ik heel veel bloemen moet gaan maken
in het kleine stukje tuin dat ik nu gemaakt heb zitten er al heel veel.
Dus ben ik nu bezig met klaprozen en terwijl ik bezig ben  denk ik zo dat in een sprookjesbos vast ook wel fantasie bloemen  staan. Dat geeft nog meer mogelijk heden
Ik denk dat ik nog wel even bezig ben  met  het tuintje bij het boshuis

Tussen door ben ik ook begonnen met  de zittingen voor de stoeltjes te borduren
Ook dit is een bloem

Afgelopen week zijn Arina , Ingrid en ik naar het Haags Gemeentemuseum geweest
Maar de tentoonstelling XXS maar voor we de tentoonstelling gingen bezoeken hebben we eerst heel gezellig gelunchend bij het filmmuseum  dat er naast is.
Daarna hebben we genoten van de tentoonstelling voor al de oude poppenhuizen waren echt heel erg mooi
en hebben werken gelijk weer op de inspiratie
Ingrid is gelijk weer met haar poppenhuis begonnen want dat stond even op een laag pitje

Het fotograferen viel ook niet echt mee  want ik had mijn toestel vergeten  maar de telefoon gaf een beetje uitkomst.
De komende week zal er wel niet echt veel van knutselen komen want de agenda staat redelijk vol en  Ad is op het moment niet echt lekker. Hij is snot verkouden en dat werkt negatief op zijn loop vermogen.
Hij komt bijna niet vooruit dus doen we vandaag ook maar heel kalm aan en een paar paracetamollen doen soms weer wonderen.

1 opmerking:

WolTroll zei

Wat een schitterende klaprozen! Wat een geduld om ze te maken...

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein