zondag 5 februari 2012

Winter

Het is winter en dan ook echt winter , en ik ben weer een beetje aan het knutselen
Ik heb een huishoud geldkistje  gemaakt maar het is nog maar een probeersel hij moet en kan nog beter.
 
Ook zijn de emmertjes nu klaar de maar ik denk dat ik er toch nog een paar bij moet maken  want er zijn al weer liefhebbers voor al voor de crème emmers die heb ik voor heen niet gemaakt en ook de melk emmertjes zijn nieuw. Het duurt nog even voor het beurs is in Spijkenisse dus ik heb nog even de tijd .
Met mijn nieuwe boorstandaard  heb ik de handvatten van gaatjes voorzien. met deze standaard zijn er wel meer mogelijkheden als met de oude.

en dan hier een foto van de winter. Gistermorgen genomen vanuit de dakkapel voor
het vroor toen maar 8 graden dus koud was het wel.
komende week ziet het er naar uit dat ik eindelijk eens een wat rustiger week krijg. dan hoop ik lekker veel te gaan prutsen. Maar of dat gaat lukken??? ik hoop het.




1 opmerking:

Dwaallicht zei

Leuk gezicht al die emmertjes en kannen.
En ja, koud is het.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein