zondag 11 maart 2012

Fimo en de Beurs in Rijswijk

Gisteren naar de beurs in  Rijswijk geweest en ik heb een nieuwe grotere zaag gekocht
Deze is wat sterker als de kleine cirkelzaag en kan ook schuin zagen
ik heb hem vandaag ook al even geprobeerd en hij zaagt fantastisch 
verder ben ik  nog wat kleine dingen ( dat heb je met miniaturen) gekocht dingen die bijna op waren zo als het bloemen draad .

afgelopen week heb ik  ook even met Fimo aan het stoeien geweest  dit was dit keer niet voor mijzelf maar voor Lisa die heeft op school een thema dat over Italië moet gaan  en of  Oma kleine paprika,tomaten, courgette, kaas ,salami en andere spullen die op een pizza gaan wilde maken.Ik heb vrijdag middag  mijn best gedaan  Ingrid heeft de salami  gemaakt want er gaat best veel tijd in zitten.

Gisteren had ik op de beurs ook een buitenlamp voor Oud-Leeuwenstein gekocht een led lamp op een batterij en gister avond toen het helemaal donker was in huis was het frappant om te zien hoe veel licht dat kleine lampje gaf. Dit is op de foto helaas hier te zien

Hier nog een foto van roodkapje deze is met het gewone foto toestel gemaakt en wat duidelijker als  de foto,s  in het vorige bericht.

1 opmerking:

Marian zei

Prachtige machine Joke, je huisje wordt erg leuk.

Je groente ziet er fantastisch uit.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein