zondag 4 maart 2012

Verkouden

Afgelopen week zijn we echt snot verkouden geweest ,Het begon eigenlijk vorige week zaterdagavond al met Ad en die was de hele zondag niet echt lekker ,maar  met de nodige paracetemollen was die maandag morgen weer redelijk opgeknapt zodat hij gewoon weer naar het ontmoetings centrum  is gegaan.
Maandag avond kreeg ik opeens weer keelpijn ( dat had ik de laatste weken steeds maar het was niet erg en ook af en toe weer weg) maar nu was het heftiger  ook rillerig en heftige hoest buien dat bleef dinsdag ook zo, woensdag begon ik gelukkig wel op te knappen alleen had en nu gaat het wel weer redelijk het hoest nog steeds heftig  Maar het zit gelukkig allemaal goed los . Hopelijk ben ik er nu na deze keer helemaal weer van af de keelpijn is nu wel helemaal weg. Ad hoest ook nog wel iets maar die is er gelukkig deze keer iets vlugger  af dan ik. Maar met al die gezondheids strubbelingen heb ik niet echt veel gedaan
Zo is het op de tafel in de Serre echt een rommeltje Roodkapje  staat er ook bij van je mag wel eens een beetje ruimen. Ik heb wel varens gemaakt maar die moeten nog even met een verfkwast bij gewerkt worden
Ook heb ik geprobeerd Vergeet me nietjes te maken ze zijn ondanks alles een beetje groot vind ik maar in een sprookjes bos kan alles.

Het eerste kussentje voor in de stoeltjes is bijna klaar en ik ben ook aan de tweede begonnen.
zo blijf je ondanks de verkoudheid nog een beetje inde weer.
Vandaag is het minimasterdag maar ik kon er niet heen omdat Marc Jarig is en we vanmiddag op verjaars visite gaan. Gisteren zijn we  naar Lenie geweest  want die is ook vandaag jarig en vierde het gister.
maar ze ging ook niet naar de minimasters vandaag.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein