dinsdag 3 april 2012

Minimasters, Buiten wanden en Schilders Tape

Zondag hebben de Minimasters hier geknutseld, het was niet zo,n grote groep want er waren er veel met andere verplichtingen maar het was wel heel erg gezellig
er is wat aan de sprookjes geknutseld , veel gekletst,

 er moest nog wat uitgezocht worden,

Ingrid heeft de ramen in haar franse huis gezaagd dit ging met veel gemopper te paard maar is uiteindelijk wel gelukt.

en Lyam kwam af en toe een handje helpen.
het was zo als gezegd erg gezellig

Ik heb gisteren de buiten wanden van de handwerkwinkel van planken voorzien.ze zitten echt vast gespijkerd het gevolg dat op een moment alles er bijna uit viel.
Nu wil ik ze nog een kleur geven die planken

maar ik weet eigenlijk nog niet welke kleur dus wordt vervolgd

vanmiddag heb ik mijn nieuwe huis in getapet  ik moet de figuren op de voorkant er nog op maken
en dan weer even vertalen want volgens de plaatjes moet het in de plamuur  gezet worden en daar na geverfd.  Zo zijn we weer heel lekker bezig

1 opmerking:

Unknown zei

Het ziet er goed uit maar jammer dat je zo hard gaat. Arina moet nog beginnen, er valt voor ons niet zoveel meer uit te zoeken dan.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein