zondag 7 oktober 2012

Even bij Praten

Zo even bij praten de laatste weken  had ik het nog al druk gehad . Alles wat afgetimmerd is moest geschilderd worden  dus schuren en schilderen. Door al die werkzaam heden was het huis een grote stof wolk. maar dat is inmiddels redelijk op gelost.
Alleen moet Oud-Leeuwenstein nog een grote schoonmaak krijgen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen

Wel heb  ik het laden kastje afgemaakt voor in de handwerk winkel.

die heb ik er in de winkel gezet en ik heb me ook voor genomen om aan die winkel weer eens wat te doen zodat die ook eens af komt. Er liggen zo veel dingen die vragen om af gemaakt te worden  en daar hoop ik
me toch eens op te storten  voor al nu het weer minder word

want hert begint al echt herfstachtig te worden buiten

deze foto,s heb ik een week geleden  gemaakt 

een paar dagen na elkaar toen ik s`morgens aan het wandelen was
Na die laatste foto kreeg ik toen een bui op mijn hoofd . 
Maar de lucht was zo mooi  en  ik kan met mijn telefoon ook foto,s maken dus moet je het waar nemen.

Gisteren ben ik naar de beurs in Rijswijk geweest  ik heb niet veel gekocht  omdat er nog erg veel op voorraad is maar het is heel leuk om  om de beurs  weer ideeën op te doen  en met iedereen bij te praten.
Dat boek heb ik  van Lenie overgenomen die had dat dubbel er staan ook weer leuke dingen in.
Verder hebben Ingrid en ik  afgelopen week ook nog bezig geweest met een nieuwe workshop voor  workshoppy alfabeth . Er waren zo veel dingen uitverkocht zo dat we weer even flink aan de slag moeten.


Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein