woensdag 24 oktober 2012

H.A.P. en Minimasters

Eindelijk een berichtje  ik ben al drie keer begonnen aan een berichtje te schrijven  en telkens gebeurde er weer iets waardoor ik niet verder kon schrijven. De laptop had een paar keer dat hij  niet de pagina niet gaf
Onverwacht bezoek dat wel gezellig was enz. 
Ad  gaat van af vorige week  nu 4 dagen naar het ontmoetingscentrum en nu hoop ik dat ik weer eens een beetje meer tijd krijg om te knutselen , want er is de laatste tijd echt niet veel van gekomen  er kwam telkens wat tussen.
Ik ben in ieder geval wel begonnen met steentjes voor boven de ramen te maken voor het franse huis

dat heb ik samen met Ing gedaan. Want daar moeten we toch ook mee verder.Ik heb vandaag  in mijn hobby kamer aan het ruimen geweest want daar was het echt een rommeltje en dat knutseld ook niet echt prettig.
Verder heb ik heel veel Half  Af  Projecten (H.A.P) en daar zal ik ook eens een poging doen om ze af te maken

Dit is een probeersel breien .aangezien ik niet zo'n mini breister ben gaat dit niet echt snel maar ellke dag een paar naalden  dan komt het vast wel af

Mijn kleed is ook nog niet klaar  maar  dat schiet toch eigenlijk wel op, borduren is een van de weinige dingen die ik de laatste tijd wel heb gedaan. 

ook ben ik weer naar kantklossen geweest  en heb weer een stukje gedaan
als ik een maal weer bezig ben gaat dat ook weer lekker. 

Afgelopen zondag was het weer minimasters  we zijn bij Ing geweest en we zijn met speksteen aan het stoeien geweest,  Dat is echt wel heel erg leuk.

Het gaf wel heel veel stof maar dat moet je gewoon voor lief nemen
Ik heb een vijzel gemaakt.hij staat hier tussen het stof.

Hier staan de werkstukken van iedereen  alle dingen die donker gekleurd zijn, zijn gepoetst eigenlijk moeten ze ook nog in de olie/schoenpoets gezet .



Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein