zondag 31 augustus 2014

VAN ALLES WAT

Ik ben weer verder aan het kleine huis gegaan en ik heb een nieuw fornuis voor Caroline  gemaakt Ik had al eerder een fornuis gemaakt maar die was te breed  .

Ook heb ik de stoelen en de tafel geschilderd 

en ik heb een stukje zolder hel gemaakt de andere kant van de schoorsteen moet nog

Maar ik werd in de tussen tijd twee keer geveld door ziek te zijn , een keer heel draaierig zo erg dat ik ook heel misselijk was.dat duurde een dag of drie en de draaierigheid is nu nog niet helemaal weg hoewel het 14 dagen terug was. vorige week in het weekend op eens koud , ik lag echt te klappertanden in mijn bed onder twee dekbedden een sprei, ochtend jas en een winter pyama met sokken. Ik had flinke de koorts. heeft ook een paar dagen geduurd nu heb ik een nog een goede koorts uitslag onder mijn neus , zo lang het daar zit is het niet zo erg  ik ben wel bang voor mijn oog dus opletten.
Afgelopen week is de gang gerenoveerd om dat het regende hadden ze tijd anders had ze het in oktober pas gedaan
Al de schrootjes zijn er uit  en alles geschilderd en  de muren glad gemaakt en daar na spachtelputz er op
Alles is weer klaar alleen word de komende week de verwarmings-plaat nog opgehagen.
het is heel erg mooi geworden en ik ben er onwijs blij mee.
Gisterenmiddag hebben we met de kinderen , kleinkinderen  en Marcel en Thea Ad zijn verjaardag al gevierd. het was heel gezellig en Ad heeft er heel erg van genoten
hij was na afloop helemaal uitgevloerd maar hij heeft vandaag de tijd om uit te rusten.
Morgen als hij echt jarig is ga ik met hem in het Restaurant  van het tehuis eten.
Dus dat is ook nog een beetje feestelijk


2 opmerkingen:

Marian zei

Je kleine huisje wordt heel erg leuk Joke. En je grote huis ziet er weer pico-bello uit.
Ads verjaardag ook gezllig gevierd, ziet er allemaal goed uit en zo te zien heerlijke "natte" cadeaus :-).
Veel plezier morgen bij het etentje samen.

Emma zei

wat wordt het toch leuk, ben benieuwd,straks om het in hhet echt te zien

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein