donderdag 25 september 2008

Kantklossen, winkel en workshop tuinspiegels










workshop tuin spiegel

Deze workshop lag al even klaar, maar om dat de er een van de spiegels was kon ik hem niet eerder neerzetten. Hij is ook te vinden op workshoppyalfabet@come2me.nl


Van de week weer naar kantklossen geweest en ik ben aan een dolfijn begonnen volgens Joke


( de gene die ons les geeft) niet een van de gemakkelijkste dingen maar we gaan er voor. en vanmiddag ben ik zelf toch de bocht om gegaan zo als het bedoeld wordt. dit is wel heel erg leuk om dat uit te vogelen vooral nu het gelukt is.zo kan ik weer even vooruit toe een volgend moeilijk op stakel er weer is.


verder heb ik van middag weer even aan de winkel gewerkt het is wel heel leuk geworden nu er een straatje voor ligt. Ik ga nu beginnen de etalage in te richten

1 opmerking:

Dwaallicht zei

Leuk weer Joke, alleen dat kantklossen daar waag ik me niet aan hoor!!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein