vrijdag 27 juni 2008

Betty`s een na laatste behandeling en een workschop



Gisteren ben ik voor de laatste maal naar Betty geweest voor een behandeling. ik was haar voorlaatste klant. Nu is ze echt gestopt. Het was wel heel vreemd en ik vind het wel jammer maar ik vind het ook zo heerlijk voor haar dat ze nu ook lekker alledingen kan gaan doen waar ze niet aan toe kwam. Ze heeft ook wel meer als 35 jaar haar Salon gehad. Ik stopte toen ik precies 25 jaar mijn salon had dus ze heeft het wel verdient om te gaan rentenieren.
Ik heb haar het geviltte Rakkertje gegeven dat is makkelijk je hoeft niet voor hem thuis blijven en niet uit te laten . Hoewel ik nog wel een riem voor hem gemaakt heb.

Vandaag hebben Ingrid en ik een workshop gemaakt het is nu wel een dubbele V die we hebben
het was een leuk ding om te maken een Vakantie Herinnering. We hebben nog geprobeerd om een andere naam te vinden . Maar helaas dan maar een dubbele V.
Maar het zal nog wel eens voorkomen dat we de zelfde letter moeten maken.
verder heb ik van middag nog wat boekjes gemaakt voor mijn Boekenkast Secretaire.
we zijn dus weer lekker bezig








workshop Vakantie Herinnering

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein