maandag 16 juni 2008

Hortensia maken met Floortje





Ik had vannacht heel erg slecht geslapen en zelfs met mijn grote wandeling met Rakker voelde ik me niet echt heel erg lekker ik viel bijna over mijn eigen benen.


Maar ik had me voor genomen van daag een beetje te poetsen in mijn 1:1 huis. De was strijken en nog wat in de tuin doen. Toen ik aan het strijken was kwam Floortje ons buurmeisje ze had vrij om dat de juffen op school studie dag hadden en ze vroeg of ik nog ging knutselen. Ik had daar zin in als als de HH werk maar toch er moet soms wel eens wat gebeuren dus vanmiddag zou ik wel gaan knutselen en Floortje zou komen .


Ik heb mijn werk gedaan maar echt fit was ik nog steeds niet. Na het eten om 12 uur met twee paracetamollen op de bank. Hoofdpijn , keel pijn en moe slapen dus.


Daar knapte ik wel van op . Om kwart voor 3 kwam Floortje we zouden een plant gaan maken. ze is 9 dus niet al te moeilijk. De Hortensia dat zou wel lukken dacht ik . ik moest zelf ook nog mijn Wederik af maken tussen door. Het is geweldig hoe handig ze is ze heeft echt alles zelf gedaan draad geknipt, blaadjes geknipt , bloemen gemaakt en op gebold ik heb wel geholpen de bloemen op te plakken maar de meeste bloempjes heeft ze zelf geplakt . Toen om 5 uur haar moeder haar kwam ophalen had ze een schitterende Hortensia gemaakt. Het is zo leuk als ze zo fijn kunnen bezig zijn. Ze is echt helemaal gek van poppen huizen dus ik zie hier een groot talent


en ik voelde me weer aardig gezond.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein