dinsdag 17 juni 2008

Vissen (Hengelen)

Vissen ( hengelen)



Vandaag hebben we een visdag gehad.
Bij het wakker worden vroeg ik Ad wat het vandaag ging worden een fiets of een visdag.
Hij koos het laatste dus snel het bed uit, hond uitlaten , spullen inladen en op naar de Weipoort
( een buurtschap bij Zoeterwoude en volgens mij het mooiste plekje van Zuid-Holland)
We waren niet echt vroeg omdat ik de vorige nacht zo slecht had gelapen gingen we pas om 9 uur weg. En omdat we niet echt vroeg waren zou de buurvrouw Rakker uitlaten om 12 uur zo dat we niet op tijd thuis hoefde te zijn . We hebben echt een heerlijke vis dag gehad met mooi weer en een hele goede vangst. Heerlijk was het ik heb gewoon een vakantie gevoel.
We zaten er zo lekker overal hoorde je de vogels fluiten , kikkers kwaken en de rust aan het water, echt fantasties. De vangst was ook best wel heel goed Ad ving een grote brasem en ik denk dat ik ongeveer zo`n 20 vissen heb gevangen. Die kregen na dat ze waren opgehaald gelijk de vrijheid weer. Toen we om half 4 weer thuis kwamen en we nog even lekker zaten na te praten kwam Floortje nog even vragen of we veel hadden gevangen ze had samen met haar moeder Rakker uitgelaten tussen de middag . Rakker is helemaal gek op haar en Floortje heeft Oranje haren omdat straks Nederland moet voetballen tegen Roemenië.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein