zaterdag 14 juni 2008

Onze Nieuwe websit

Ingrid en ik zijn met een workshoppys alfabeth begonnen . We knutselen nog al veel samen en vinden zo hier en daar wel van alles uit. Dus hadden we besloten om al die dingen op te schrijven en te foto graveren en dat op een site te zetten . Maar ook onze eigen workshops die we al zelf gemaakt hebben mogen er ook op. Intussenstaan er al aardig wat leters op het adres dan deze workshoppen site is http://workshoppyalfabet.come2me.nl/

We hebben pas al een hulstbol boompje gemaakt en daar van is de workshop in de maak

Gisteren hebben we ook op een plant gemaakt dat ging zo:

Bij ons in de buurt zie je in alle gele bloementuinen staan. Ik zelf had de bloemen niet en ik vond ze wel mooi om te gaan maken dus even bij de buren er een uit de tuin geplukt. Nu wist ik ook niet hoe die planten heten maar toen ik met de bloem in de hand het tuinhek binnen wandelde kwam net iemand aan lopen waar van bekent is dat hij heel veel verstand van planten heeft.

Hij kon mij vertellen dat ik een Wederik of Lysimachia in mijn hand had.
We hebben die Wederik gemaakt hier moest dus ook een workshopje van gemaakt worden
maar omdat we al een workschop met een W hebben besloten we maar om hem met de Latijnse naam te benoemen "De Lysimachia"








workshop Lasimachia (Wederik)
dit workshopje moet ik nog op de nieuwe website plaatsen maar dat doe ik morgen wel want nu gaan we even naar een verjaardag.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein