donderdag 19 juni 2008

Rakkertje en workshop Fabergè ei.

Gisteravond tijdens het voetballen op de TV weer een hondje gemaakt.
Wolvilten tijdens het voetballen gaat goed als Nederland niet speeld want tijdens het spel van Nederland zou ik echt telkens in mijn vingers prikken .
Ik heb een poging gedaan rakker na te maken en dat viel eigenlijk best tegen
maar na heel veel gekijk is het toch een hondje geworden die wel op rakker lijkt althans toen hij nog pup was. Ik denk dat ik zijn snoetje iets langer had moeten maken maar zo vond ik hem ook wel lief. Ik moet heb alleen nu nog van ogen en teentjes voorzien en hij krijgt nog een hals band.

Vanmiddag is Ingrid geweest en we hebben weer een workshop gemaakt.
dit keer het Farbegè Ei het was een leuk priegel workshopje .
waar je snel resultaat mee heb maar om dat het zo klein is en je het toch leuk wil versieren
is een goed pincet en veel geduld geen overbodige luxe.
De workshop is ook te vinden bij het WORKSCHOPPYALFABET
Workshop Fabegè ei


Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein