dinsdag 10 juni 2008

Vissen en kantklossen

Vandaag hebben Ad met Paul een hengeltje uit gegooid

ze zijn samen wezen vissen in Schipluiden. Gisteren belde Paul ( de man van Ingrid) op of Ad zin heb om vandaag te gaan vissen en daar had hij wel zin in.

Vanmorgen om 9 uur stond Paul voor de deur en na de boel te hebben in geladen zijn ze vertrokken .

Ik zelf heb toen ook wat met vissen gedaan . Het aquarium schoon gemaakt.

Ik moest van middag voor de laatste maal voor de vakantie gaan kantklossen het was erg gezellig maar we waren er niet allemaal een op vakantie en en ander niet lekker .

Maar het was toch wel weer heel gezellig ik heb en paar foto's gemaakt

Eigenlijk vind ik het best frappant dat je toch in een niet zo lange tijd erg veel geleerd heb .

Na de kantklos les moest ik even naar de tandtechnieker om mijn gebit te laten na kijken dit was in de zelfde plaats dus dat was twee vliegen in een klap. Toen ik thuis kwam was Ad nog maar net thuis. ze hadden niet echt veel gevangen maar ze hadden het wel heel erg leuk gehad en het was voor herhaling vatbaar. Van Ad zijn hengel dag heb ik helaas geen foto,s

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein