dinsdag 1 juli 2008

Rakker en de kast is nu ech klaar.


Vandaag zouden we gaan vissen maar gisteren had Rakker een gat in zijn huid gelikt.

en na een bezoek aan de dierenarts bleek het een acute Hotspot te zijn. daar had ik nog nooit van gehoord, maar het is een ontsteking van de huid die intstaan kan door een insecten beet , in aanraking zijn gekomen met een vervelende plant of een anaalklier ontsteking. dat laatste was gelukkig niet het geval. Dus de planten of insecten bleven over. Hij heeft een injectie gekregen en voor 10 dagen pillen en een spray en om dat hij door die pillen meer drinkt moet hij ook meer plassen dus meer uitlaten. Zo leek het ons niet verstandig om te gaan vissen.
Rakker geneest volgens mij al wel nu het ziet er teminsten niet zo raar meer uit als gisteren.

En omdat ik vandaag nu toch thuis was heb ik van morgen eerst de keuken een beetje schoon gemaakt en daar na de boekenkast-secretaire af gemaakt .


Dat heb ik heerlijk buiten onder de parasol zitten doen want het was vandaag super weer


Gisteren trouwens ook want toen ben ik naar het strand geweest ik ben ook toen aardig verkleurd vandaar dat ik vandaag echt onder de parasol heb vertoeft.


De kast is best heel leuk geworden ik zie alleen dat op de foto niet echt zichtbaar is dat ik zo`n leuke inktpot met een veer om te schrijven heb gemaakt. Later zal ik daar nog een detail van maken. De kast is nu ook in de kamer geplaatst en toen zag ik ook dat ik daar nog een mooie stoel bij moet maken. Ik heb ook nog een paar foto`s gemaakt van het huis zo als het er nu uit ziet.
Ook heb ik de foto vernieuwd die boven aan de kop staat want het huis is toch weer een stukje verder al is het nog lang niet af.

2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Ik vind het werkelijk schitterend hoor!!

Jammer dat je hond die plek heeft, is het Prednison wat hij krijgt??

Anoniem zei

Leuk dat je naar het strand bent geweest!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein