donderdag 10 juli 2008

Een regen dag




Van daag was het echt een regen dag







een prima dag om lekker te gaan knutselen
en terwijl Ad een puzzeltje maakte, ben ik aan het fimoën geweest, ik was gisteren al begonnen want anders denken jullie dat mijn productiviteit op zo`n hoog pijl ligt maar dat is dus niet zo.







Het doel was wat groente voor mijn zij tuin en wat servies goed voor in de winkel.




Het lukte allemaal aardig goed.




Na het bakken ben ik aan het schilderen geslagen er lagen nog wat bordjes en die heb ik ook gelijk maar geschilderd zo lijkt het iedergeval heel wat.







En zo als te zien is ik heb een zwak voor blauw.




zo heb ik nu in iedergeval een beetje begin voor de inventaris van de winkel.




1 opmerking:

Daisy zei

Hi Joke,wonderful minis!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein