woensdag 2 juli 2008

Regen , workshop Emmertjes

workshop Emmertjes



Vandaag was het broeierig warm. Er werd onweer voorspeld maar tot nu toe gelukkig uitgebleven. Ik ben sinds een paar dagen bezig geweest met een workshop emmers maken. Die emmertjes heb ik voor het eerst gemaakt zo ongeveer 2 jaar geleden. Ik vond ze in de P&M en ze waren gemaakt van van ijzer. Toen heb ik bedacht dat het ook van karton of papier zou moeten kunnen en na veel ge vogel is het me toen gelukt leuke emmertjes te maken.

Het opschrift van de emmertjes gaf wel een probleem want de toen gebruikte opplak letters bestaan niet meer. De PC gaf uitkomst en met een beetje nadenken is het mij gelukt stikkers te maken in de kleur die ik wil en met de kleur van de letters die ik wil.

In middels hebben we de workshop gedaan vorig jaar bij de mini masters http://minimasters.come2me.nl/index.php?id=368576

Maar nu is workshop in foto's gezet zo dat iedereen aan de slag kan. Deze workshop komt ook te staan bij http://workshoppyalfabet.come2me.nl/bij de letter E.

Om alles duidelijk op te foto en weer te geven het gemakkelijk is te maken gaat wel veel tijd in zitten. Maar vanmiddag was het dan zo ver de workshop was klaar.

Dat hebben we gevierd .

En omdat het nog steeds warm was is met dreigende regen zijn we toch maar buiten gaan zitten en ja hoor we zaten net en toen ging het regenen. met ons 5 uur drankje in de hand onder de paraplu. zo krijg je toch een paar gezellige foto`s

Ook heb ik nog een paar foto`s gemaakt van alle spulletjes die bij mijn Boekenkast Secretaire op en bij de klep staan de inktpot met ( duiven) schrijf veer en de enveloppe die op de ander foto`s niet zo duidelijk waren.


Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein