zondag 25 oktober 2009

Beurs Arnhem enz.



Gisteren naar de beurs in Arnhem geweest samen met Ingrid. Het was onwijs mooi we hebben zo veel schitterende dingen gezien en dan krijg je ook weer inspiratie.
Er waren erg veel nieuwe standhouders en omdatdie allemaal heel andere dingen hadden zo dat er erg veel te zien was. De kramen die in Rijswijk ook stonden zijn we maar gewoon voor bij gelopen anders waren we nu nog niet thuis geweest. Ook hebben we veel forumleden gezien want we hadden weer een afspraak dat we 1 uur bij de hoofdtribune zouden zijn.



Het is ook leuk om te zien welke gezichten er bij de namen horen. Ook stond er een prachtig Sinterklaas huis. dat was zo leuk dat ik daar veel foto,s aan gespendeerd heb.
Ik heb niet veel dingen gekocht want de voorraden om dingen te maken zijn nog erg groot.
Afgelopen week heb ik nog wel een goudkleurige koffie kan gemaakt.
Dus we prutsen weer wat. Toen ik thuis kwam waren de kantklosjes die ik via marktplaats gekocht had ook geariveerd. Dit zijn dunne klosjes waar ik mee mijn mini kloswerk kan voortzetten, want als je veel klosjes nodig heb bij een klos werk is met dat fijne werk grote klossen niet echt handig. Ik hoef me dus de komende tijd niet te vervelen .

2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Leuk je kannetje, en de klosjes. En de dames staan er mooi op hoor. En knap gedaan die dia`s zo achter elkaar!!

Unknown zei

Geweldig Jook! Wanneer gaan we weer???

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein