zondag 10 juli 2011

Winkel kast

De achterkast  onder de vide is in de maak.
De lego blokjes van de kleinkinderen zijn hier heerlijke hulpmiddelen zo moet het wel recht komen.

Hier zo als de kast moet komen, onder de vide tegen de achterwand deze moet nu ook geverfd worden,  de toonbank is inmiddels van een verfje voorzien ook zijn de eerste lappen stof in de winkel aan gekomen

Tijdens het kijken naar de Tour heb ik al wat lappen stof gemaakt  als het rek geschilderd is kunnen ze er in opgeborgen worden maar ik moet er nog meer bij maken
Dat kan ik in de loop van de week wel doen, maar a.s. woensdag word mijn linker oog aan staar geopereerd daar na hoop ik dat het zicht weer verbeterd zo dat ik weer binnenkort goed kan kijken
Vanmorgen zijn we even op de koffie geweest bij Tanja .
Ad had het zwembad  en het prieel nog niet gezien


Sanne wilde wel even laten zien hoe lekker het water was.

En dit is ook wel een leuk plaatje Ad en Tanja in het prieel en Sanne in het zwembad

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein