zondag 13 november 2011

Feest

Afgelopen  week een heel drukke week gehad met allemaal wel leuke dingen
dus er is heel weinig  geknutseld,
Gisteren werd het 50 jarig huwelijks feest van Piet en Cock  gevierd
we moesten om 1/2 11 aanwezig zijn op de feest locatie  en toen kwam het bruidspaar met kleinkinderen aan  in een koets net zo als ze 50 jaar geleden getrouwd waren.
Het was een verrassing van hun kinderen.
helaas had ik mijn foto toestel niet start klaar maar toch op de valreep nog een foto gemaakt

na  binnen komst van alle genodigde  kregen we de nodige versnaperingen
en er was een schitterende mode show van kleding van af 1830 tot 1950


`s morgens  eerst de nacht kleding  en onderkleding  en s`middags na een heerlijk buffet  de boven kleding

het was echt onwijs leuk  en ook een hele leuke inspiratie voor mijn hobby
Jammer genoeg had ik mijn  foto toestel verkeerd in gesteld  zo dat ik maar enkele foto,s heb die een beetje toonbaar zijn. Maar de hele  dag was echt heel erg gezellig een schitterende dag om op terug te kijken.
En broer Piet heeft voorlopig weer wat te doen want ze wilde planten hebben voor een pluktuin
al de gasten brachten een plant mee dus hij kan aan de slag een heel mooi aandenken aan  een 50 jarige huwelijks dag.

1 opmerking:

Dwaallicht zei

Superleuk Joke zo`n feest!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein