zaterdag 31 december 2011

Oudjaarsdag 2011

Op de laatste dag van het jaar zal ik weer even iets schrijven
ik had een PC dip dus dan ben je zo min mogelijk online, maar het is weer opgeklaard.
Met Ad ging het ook niet zo lekker  hij heeft erge pijn gehad op de plaats waar hij geplakt was na zijn ingeklapte long . Hij was erg verkouden geweest en waarschijnlijk kwam het daar door.
En door alles kon hij nog moeilijker lopen als dat hij al deed maar gelukkig gaat het nu weer veel beter.
en hebben we het met de kerst  heel erg gezellig gehad.
de eerste kerstdag zijn

We bij Henk en Macky geweest

En Macky had een heerlijk kerstmaal gemaakt.

Tweede kerstdag zijn een Erik-Jan, Petra,
Tanja, Mark en Sanne  en Maikel  en niet te vergeten Jenka geweest

En nnatuurlijk moesten wij ook de foto tussen de wijn door.
Maar al met al hebben we het echt heel erg leuk gehad.

Dit heb ik nog gemaakt  voor de kerst  het was even een uitprobeersel. Die foto stond ook nog op mijn toestel.  Maar verder had ik ook echt helemaal niks meer gedaan .De kerstkaarten die ik wilde verzenden hebben drie weken ongeschreven op de tafel gestaan ze zijn daar na de kast in gegaan voor het volgend jaar  dat is dus de reden dat jullie geen kaart van ons hebben gehad.
Ingrid en Ik hebben nog wel een workshop voor bereid  ik had al een proto type gemaakt en Ingrid is het nu nog aan het uitwerken en controleren of alles klopt. Maar het materiaal is al wel gezaagd en ingepakt.
De beurs is14 januari op Urk.
en we hebben er weer reuze zin in.
Ook heb ik de laatste dagen weer een paar blokken geklost dat ging  gelukkig ook weer
Want toen Ad niet lekker was kwam er echt niks uit mijn handen.
Maar we gaan weer met we gaan weer met frisse moet het Nieuwe jaar in
en ik wens jullie allemaal
een fijne jaarwisseling en
Gelukkig en gezond
2012

2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Jij ook een goed 2012, En fijn dat jullie zo`n hechte familie hebben.

Anoniem zei

Leuke foto's en zo te zien hebben jullie het heel gezellig gehad met de feestdagen. Ook voor jullie alle goeds in 2012.

Gr lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein