zaterdag 17 maart 2012

Het Bed en Voorraadbussen

Ik ben al helemaal  in de stemming van het  nieuw te bouwen franse huis.
Het tweepersoons ledikant dat op de beurs staat  had ik nog nooit echt aan gekleed wel de twijfelaar
Maar  nu is dit bed ook netjes  en kan ik hem eventueel in "Maison les Vieux Loins"zetten
Verder heb ik nog meer voor workshoppy alfabet bezig geweest  we waren helemaal door de voorraad busjes heen  we hebben nu weer een klein voorraadje
Over een maand is het beurs dus moet je wel iets hebben
Ook heb ik boven ruimte  gemaakt waar ik mijn nieuwe pand ga zetten zo dat ik er aan werken kan
De handwerkwinkel  "E & M Broidery " staat nu naast de antiekwinkel "Goud van Oud"
Ik moet nog wel heel wat aan de winkel doen o.a. de buiten kant ik zit nog steeds in dubio hoe ik die ga doen. Maar hij past er goed en je kan er fijn inkijken en dan zie je ook gelijk wat je nog moet doen.

Maar ja  het mooie weer komt er ook aan en dan heb ik toch ook wel veel ander dingen te doen.
Afgelopen weer heb ik de tuinstoelen weer buiten gezet , schuur opgeruimd en de achter tuin gedaan.
en wat die schuur opruimen betreft  daar mag echt nog wel het een en ander uit allemaal spullen die je eigenlijk nooit  meer gebruikt.
Dus als het de komende weken een beetje goed weer is  en ik zin heb zal ik daar ook maar eens an beginnen.

2 opmerkingen:

Ascension zei

Enhorabuena por esa fantastica cama y esos precioso botes.
besitos ascension

Marian zei

Dat ziet er goed uit Joke.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein