maandag 19 augustus 2013

Keukentafel ,Wastafel en mooie Keuken stoel.

Er is weer geknutseld de laatste weken en om met het laatste object te beginnen
deze is nog maar net klaar .Gisteren wilde ik hem afmaken maar we hadden de hele dag  visite en dat was ook heel gezellig.  Vanmorgen regende het zo dus echt knutsel weer
ik moest de zitting en de rugleuning er op maken maar die moesten bij nader inzien eerst in de thee
ze waren te netjes.

Ik heb stukjes stikker geplakt om het reliëf in de rugleuning te krijgen 

de borduurtje voor de zitting en de leuning
waren ook weer leuk om te maken het vereiste wel wat verzin werk zonder echt patroon.

afgelopen week heb ik met Ingrid ook de wastafel voor de slaapkamer gemaakt , het mooi oud maken
vind ik eigenlijk een van de moeilijkste klusjes .


vorige week hebben Arina ,Ingrid en Ik de tafel voor de keuken gemaakt
om de poten te maken hadden we kralen die we op elkaar hebben geplakt

Hier zijn onze tafels. Mijn tafel is een klaptafel geworden

Hij past zo heel goed in mijn keukentje
hij moet nog wel geschilderd en oud gemaakt maar ik weet nog niet goed hoe ik dat ga doen .ik maak eerst wel een paar probeersel op een stuk hout.


Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein