donderdag 18 december 2008

van kerstkast naar kersthuis

Vandaag heb ik een dakop mijn kerstkastje gemaakt en nu gaat het echt op een huisje lijken.
Het is een los dak zodat ik er altijd een verdieping op kan zetten. Dan gaat het dak ook een verdieping hoger.
Ik moet het alleen nog een kleurtje geven misschien een nog een schoorsteen er op en aan de voorkant nog sierlatje.



Ik weet nog niet goed hoe ik het ga verven en in welke kleuren.



Ook heb ik het glas aan de voorkant er in geschoven


en Klaas heeft nu een spannend boek.

3 opmerkingen:

lenie zei

hij is wel heel gaaf geworden Joke, wat een goed idee dat dak. Ik blijf je volgen hoor.

Gr lenie

Daisy zei

Joke
Thanks for coments,is an Italian bread with fruit we eat here for Christmas.

Daisy zei

Wonderful!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein