vrijdag 3 april 2009

Dressboy


De laatste dagen weer aan de knutsel geweest.


Het gaat nog steeds niet echt goed met Ad, maar om de zinnen te vezetten heb ik
een Dressboy gemaakt. Of eigenlijk heb ik er twee gemaakt

Hij stond als voorbeeld in de DHN ik heb hem volgens de beschrijving gemaakt.
ook de kleding die daar bij stond maar het overhemdje paste totaal niet op de het ding
Het overhemd was te klein of de dressboy te groot .
het resultaat is dat ik een nieuwe dressboy gemaakt heb 1 cm smaller. en nu past het overhemdje er wel op . De bredere zet ik nu wel in de winkel dan Hertha hem misschein verkopen. Ze zijn nog niet helemaal klaar en ik kan nog wat leuke dingen er bij maken zoals schoenen enz. Ook moet de dressboy nog een verfje krijgen.

Maar vandaag heb ik heerlijk van het mooie weer genoten en een beetje bij getankt.

Ik wil ook iedereen bedanken die mij een Award toe bedacht hebben. Ik ben er echt heel blij mee maar omdat ik op dit moment mijn handen vol heb aan Ad, doe ik er even niets mee. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

2 opmerkingen:

Marja zei

leuk joke...en zo mooi aangekleed!
een plaatje!
xx marja

Daisy zei

Wonderful!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein