dinsdag 9 maart 2010

Klokken stel en kinderspeelgoed



Even helemaal niks van me laten horen, dat kwam omdat het druk..... druk.... druk..... was.



De meeste drukte betreft de voor bereidingen voor de beurs in Rijswijk waar we het komend weekend met onze winkeltjes staan.

Vorige week zondag waren de mini masters hier en hebben we zo gekeken hoe we de winkels gaan neer zetten. Ook moesten er nog aan veel winkels wat gedaan worden.
zo hebben we elkaar geholpen zo dat het nu echt allemaal bijna klaar is.



Vandaag heb ik nog wat speelgoedjes voor Annebeth haar winkel gemaakt die had nog wat ruimte over.



Vorige week heb ook nog iets geknutseld een Klokken stel voor op de de schoorsteen mantel.
dit kan nog in mijn eigen winkel.


Verder hebben we het druk gehad met verjaardagen enz . en tussen door stikte ik zelf nog van de jeuk van wegen een hardnekkige huid uitslag ( eczeem) gelukkig begint dit nu echt op te knappen.






2 opmerkingen:

sylvia zei

Hoi Joke,

Je hebt het er maar druk mee meid, maar wel allemaal weer mooie dingen gemaakt. Wat een prachtig blauw klokstel!
Ik wens jullie alvast heel veel plezier op de beurs in Rijswijk, neem pantoffels mee voor als je terug moet rijden :):)

Groetjes Sylvia

Tineke zei

leuk Joke, al die verschillende winkeltjes. En dat van één en helfde kistje. Vind je kaststel ook mooi

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein