zondag 18 april 2010

Beurs Spijkenisse

Vandaag naar de beurs in Spijkenisse geweest het was weer onwijs gezellig
we hadden enkele boodschapjes maar dat werden er zo als gewoon lijk een paar meer
Ook al omdat we nu eens gewoon de tijd hadden om te snuffelen.
De laatste paar keren dat ik op de beurs was was het altijd haast je rep je.
Zo heb ik weer van alles aan geschaft zo dat we de zomer wel knutselend door kunnen komen.
Helaas was ik mijn foto toestel vergeten maar wel een foto van de aankopen.

Ook heb ik deze week een stukje aan "het vervolg" geschreven
http://oud-leeuwenstein2.blogspot.com/2010/04/metamorfose.html het is bijna een jaar geleden dat ik de laatste keer geschreven heb.

Maar er begint weer wat te kriebelen en ik vind dat "het vervolg "nu maar eens verder moet gaan

Ik ga in ieder geval mijn best doen.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein