zondag 13 maart 2011

Beurs, update kleed en een nieuw project

Na de logeerpartij van de klein kinderen een drukke week gehad met verjaardagen en Thea en Willem die een paar dagen hier gelogeerd hebben
Het was onwijs gezellig maar daar na moesten we gewoon weer even tot rust komen
Gisteren ben ik naar de beurs in Rijswijk geweest en hoewel ik alleen maar vijlen , knopjes en en paar lampjes is het wel ietsje meer geworden. De boeken waren echt een koopje en ik wilde deze al een hele poos hebben dus dat kwam heel goed uit.




zo kan ik weer helemaal aan de slag
Ik ga aan een nieuw project beginnen ik heb weer een wijn kistje die ik nu iets dieper heb gemaakt
en waar van ik een Handwerkwinkel ga maken. Ik wil daar in kantklos, borduur en quilt dingen in maken.dus heel veel werk maar wel erg leuk werk denk ik het zal wel een langdurig project worden omdat ik alles weer zelf wil gaan maken.
Maar ik zal eerst nu nog een paar Comtoise klokken gaan maken omdat we een bestelling voor twee klokken hebben gekregen Via Workshoppyalfabet

http://workshoppy-alfabet.blogspot.com/

het begin van de handwerkwinkel

 
Ik heb de afgelopen week ook tussen de bedrijven ook nog een stukje geborduurd aan mijn vloer kleed,ik ben hier vorige jaar al aan begonnen maar niet veel meer aan gewerkt nu ben ik weer heerlijk aan het borduren . Ik heb nog wel wat te doen voor het klaar is

Update vloerkleed

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein