dinsdag 5 augustus 2014

Weer aan de knutsel geweest

De afgelopen week heb ik weer iets geknutseld 
Ik heb een kast en een schommelstoeltje voor het kleine huis gemaakt

de kast is gemaakt van lamellen daar zie je zo niks meer van het is leuk om van spullen die je nog heb dingen te maken.Voor het stoeltje heb ik wel gedraaide poten gebruikt

vrijdag een week geleden heb ik twee bedden gemaakt ik had nog niet echt veel zin maar Ingrid heeft me er weer aan gezet en als je weer gaat beginnen krijg je toch ook weer zin.

Het kleine huis wil ik eigenlijk voor november klaar hebben dus zal ik er wat aan moeten doen  
Het begint er al een beetje op te lijken  ik moet nog wel veel dingen maken .

 Zondag ben ik naar het varend corso wezen kijken het was heel mooi ik heb echt genoten.Er waren echt schitterende versierde boten dit was wel een eerste prijs ook dik verdient. Ik wilde er al jaren naar toe maar dat lukte nooit.

Om zo maar weg te kunnen zonder dat je van alles moet regelen is echt heel vreemd maar dat zal ook wel wennen. Net als dat je niet snel naar huis moet
Ik begin gelukkig weer iets beter in mijn vel te zitten ,ik slaap nog heel veel en goed. maar ben wel wat minder snel moe. Het is echt nog erg wennen aan alles ook omdat het erg stil is.
Ad heeft het toch wel goed naar zijn zin en dat is ook een plus punt



Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein