woensdag 23 januari 2008

Kant

Vanmorgen was er weer een repetitie van het koor, zo als elke woensdagmorgen.

Een koor lid had een doos met oude kantjes en die heb ik gekregen om te gebruiken bij mijn knuttels. Die doos was al een plaatje op zich en de inhoud helemaal te gek.


er moesten wel een aantal kantjes gewassen worden dat is inmiddels gedaan ik heb ze in een handdoek droog gerold en gestreken.


Gisteren had ik last van schoonmaak woede. Toen heb ik de vitrine kast eens lekker schoon gemaakt zodat je nu weer goed kan zien wat er in staat. Het is wel vervelend dat de deur er uit is wand dan word alles echt wel stoffig vooral als ik hier boven aan het zagen ben. dan is het in de kortste keren weer heel erg stoffig. Maar nu is het voor even weer netjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je snapt natuurlijk wel dat ik die foto's heb opgeslagen op mijn computer. Een leuke herinnering!
Ik ga nu even je link plaatsen op SOJ.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein