dinsdag 29 april 2008

Verjaardag en mooie Natuur






Twee dagen geleden was mijn verjaardag , omdat het een gezellige drukke dag was en ik gisteren een heleboel ander dingen te doen had ben ik nu pas in de gelegenheid om even wat te schrijven. Het was prachtig weer zodat we heerlijk buiten hebben kunnen zitten. in de middag werden we wel overvallen door een paar druppels water dus iedereen naar binnen. Tanja was al een dag van te voren geweest, om dat die heerlijk op vakantie ging met haar familie.



Smorgens om 1/2 11 kwamen Renato, Maaike en de kinderen en van af dat moment bleef het in en uit lopen om 23.30 gingen de laatste weg . Gisteren had ik het dus druk met bij komen maar het was echt heel erg gezellig met leuke cadeau's.



Ik heb ook nog een paar foto,s gemaakt een paardagen geleden toen de hond s'morgens uitliet. de natuur is zo ontzettend mooi op het moment. Dit is echt de mooiste tijd van het jaar.

de foto rechts is zicht op de nieuwbouw richttig brasserskade
foto links is een straat in de oranje wijk

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein