dinsdag 13 mei 2008

Het pinkster weekend





De pinkserdagen zijn alweer voor bij en het is geweldig mooi weer geweest.

Eerste pinksterdag was het ook moederdag , we zj die dag bij Tanja en Marc wezen BBQen

Dat was mijn moederdag kado heerlijk was het ik had het Tanja zelf voor gesteld om dat ik vorige week met een lichte hersen schudding liep was dit een goed idee Dat scheelde veel drukte voor mij zelf want dat zag ik met dat hoofd niet zo zitten

Die hersenschuding kwam omdat toen ik voordat wij het fam. weekend hadden de hond naar Atie ging brengen de klep van de auto op mijn hoofd had gekregen. Dat resulteerde in erg veel hoofdpijn dat nu gelukkig zo goed als over is. Het is toch leuk te weten dat je hersens heb.

Maar de BBQ bij Tanja was heel erg gezellig en lekker ik heb hier een paar foto,s

Omdat ik vorige week maar heel weinig heb gedaan alleen heel veel buiten gezeten onder de parasol heb ik toch nog iets gedaan ik heb een tijger gepuncht dat was heerlijk ontspannen werk wat goed ging . Andere werkzaam heden zo als kant klossen ging echt niet.
Vandaag ben ik wel weer naar kantklos les geweest het was weer leuk en heb toch weer wat geleerd.

Nog meer foto's van de BBQ bij Tanja











op een mooie pinksterdag

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein