woensdag 18 februari 2009

Gordijnen, Zingen en ander dingen

Gisteren heb ik gordijntjes gemaakt in de laatste slaap kamer

aan de voorkant het zelfde als in alle ander kamers maar aan de zij kant kanten gordijnen.
Ik had ze eerst heel anders gemaakt gewoon recht naar beneden maar dat vond ik niet mooi dus de schaar er in en ik had toch stof zat dus een paar nieuwe gemaakt
deze zijn wel naar mijn zin.

Van morgen weer naar het koor geweest.dat was een tijd geleden.


ik had mijn foto toestel mee genomen om een foto te maken. maar David ( de dirigent) zat zo te zieken dat er geen fot echt mooi is toch zet ik er een neer het gaat tenslotte om het idee.





Vanmiddag heb ik zitten prutsen om spulletjes te maken voor op de kap tafel. ik heb een spiegel en kam gemaakt en wat flesjes en zo is de dag weer hele maal vol

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein