zondag 22 februari 2009

Ramen











Afgelopen week heb ik best veel geknutseld
de kaptafel van Robertha van van snuisterijen voorzien
Oud-Leeuwenstein2: Vensterbanken en veel aan mijn quiltje gewerkt al de 400 lapjes zitten er nu op en ik moet alleen nog afwerken.




Gisteren hadden we een feestje. Corrie is vandaag 75 geworden we hebben het gisteren ge viert in het Pluimvee museum in Barneveld. Het was heel erg leuk we hebben heerlijk met elkaar kunnen kakelen ( om bij de kippen te blijven) er was een lekker koffie tafel en we hebben ook een leuke rondleiding door het museum gehad.




Vandaag moest ik alles wat voor mijn ramen staat opruimen . want morgen komen er nieuwe ramen en dan moeten de werk lui er bij kunnen.




Ik heb een foto gemaakt voor ik begon en nu het leeg is Hier boven was het best veel werk.




Beneden moet nog maar daar staat niet zo veel voor en dat doen we straks voor de gordijnen dicht gaan haal ik de vitrage af en als we naar bed gaan de overgordijnen.




Want morgen om 8 uur staan ze voor de deur. Het ziet er naar uit dat het weer redelijk is .en morgen avond moet alles klaar zijn. Een aardig vooruitzicht

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein