maandag 9 maart 2009

Ad weer thuis , Beurs

Maandag morgen is een rare tijd om te schrijven maar ik kan toch verder niks anders doen.
Want Gerard is het toilet aan het tegelen . En Ad ligt op de bank beneden


Ad is zaterdag morgen thuis gekomen . Vrijdag avond kwam de dokter de drain er uit halen de foto,s waren goed dus hij mocht naar huis. Het gaat wel goed maar hij heeft nog wel erg veel pijn op de plaats waar de drain heeft gezeten. Maar met Paracetamol is het wel uit te houden en volgens de dokter word het wel beter.


Zaterdag zou ik met Lenie naar de beurs gaan in Rijswijk dat ging niet door. Dat was wel even een tegen valler maar het was ook wel weer erg fijn dat Ad naar huis kon. Lenie is samen met Joop geweest. Zaterdag middag zijn Erik-Jan en Perta geweest die kwamen gelijk hun nieuwe Auto laten zien het is echt een plaatje. En Renato met de kinderen die hebben hier patatjes gegeten.
Gisteren was een rustige dag en toen gistermiddag een poos naar bed ging ben ik toch nog even naar de beurs geweest. Ik moest nieuwe zaagjes hebben voor de proxon Ik had wel een boodshappen lijstje aan Ingrid gegeven maar nu kon ik de dingen zelf even halen.
Het was erg leuk ik kwam iedereen tegen en het was toch ook weer leuk om even te snufflen
ik heb nog een mooi boek gekocht waar weer leuke ideeën in staan. Zo kan ik voorloppig weer vooruit en toen ik na ruim 2 uur weer thuis kwam was Ad net wakker

3 opmerkingen:

Unknown zei

Zo, jij hebt een berg pootjes gekocht! Dacht dat ik veel had!
Nou, ik ga snel strijken, kan ik aan de knutsel, veel leuker!!

Marja zei

fijn dat ad weer thuis is joke...
en dat je tijdens zijn middag dutje toch nog even naar de beurs bent geweest is heel leuk voor je...
is toch jammer dat je zo'n leuke beurs moest missen maar ad gaat voor...
goed geslaagd in die 2 uurtjes joke;-)
xx marja

lenie zei

leuke spullen en fijn dat Ad weer thuis is hoor..

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein