woensdag 11 maart 2009

Nachtkastjes


Vandaag de dag begonnen met een lekkere wandeling Het was al weer een paar dagen geleden dat ik vroeg met Rakker aan de wandel ging. als ik niet ga wandelen s`morgens vroeg heb ik echt het gevoel dat ik niet op gang kom.Vanacht ook redelijk geslapen want gisternacht Had Ad erg veel pijn en dan slaap je alle twee niet. Maar met extra pijn stilling gaat het nu redelijk goed.
Gisterenmiddag naar Tanja geweest want die was jarig even op de koffie het was wel gezellig vooral de kinderen dat is echt genieten.
Gerard heeft vandaag het toilet gekit en morgen komt hij de laatste dingen doen daarna moet ik het bovengedeelte en het plafon nog witten.
Als het klaar is zet ik een album neer van de werkzaamheden. En omdat ik toch niks kan doen zo lang er aan het toilet gewerkt wordt heb ik maar een paar nachtkastjes gemaakt, die bij de wastafel passen. Ik had op de beurs ook een wastafelsetje gekocht dat je nog in elkaar moest zetten dat heb ik ook gedaan en het een beetje gepimt.

2 opmerkingen:

Marja zei

prachtig nacht kastjes joke!
xx marja

Annebeth zei

Wat vervelend dat je niks kan doen en je nu verplicht moet knutselen. Maar het resultaat is wel 2 hele mooie nachtkastjes!

Liefs Annebeth

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein