woensdag 8 juli 2009

Daagje poppenhuizen

Hier het beloofde stukje dat ik nog zo schrijven over afgelopen vrijdag.
Na Ingrid en Arina op gehaald te hebben gingen we naar Marian in Niewerkerk aan de IJssel.
Sylvia , Herman en Astrid waren al een dag eerder gekomen en kampeerde in de tuin bij Marian.
Nellie en Gerard waren er ook al en de koffie stond al klaar met Mini gebakjes. Ook kwamen Tine en Marijke zo dat we zo goed als kompleet waren. Ja Bart kwam ook nog maar dat was echt een bliksem bezoek. Het was warm en het waaide stevig maar onder de parasol en onder de bomen was het wel uit te houden. En er werd onwijs veel gekletst en gelachen, mijn kaken zijn net weer er van hersteld. Sylvia had een workshopje bedacht ( dat in het berichtje hier onder staat.)dus er moest ook gewerkt worden door de harde wind waaide er soms wel eens iets weg dus iedereen moest zijn doosje in de gaten houden ,dat werkte ook heel erg op de lachspieren telkens als er iets wilde weg waaien kwam er commentaar. Maar uit eindelijk is het toch allemaal gelukt en met de heerlijke broodjes en andere versnaperingen ging de dag heel erg snel Het was 10 uur toen Ingrid en ik weer naar huis gingen ( Arina was al op gehaald ) de ander bleven nog verder kamperen . Met kramp in de kaken van het lachen en een heel lekker gevoel huiswaars.
Hier onder een dia serie van een schitterende dag

3 opmerkingen:

lenie zei

Leuk verhaal joke, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Volgens mij hebben jullie dikke pret gehad.

gr lenie

Poppenhuizen Inspiratie zei

Klinkt erg leuk :)

Anoniem zei

ik weet niet hoe ik je kan bereiken maar de vraag is of je nog over de beurs hebt nagedacht?
Groetjes Gerlinde

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein