woensdag 25 november 2009

Mini beer en update Quilt



Het beertje dat ik begonnen was bij de mini masters is af ik moet eerlijk zeggen het is geen schoonheid zijn nek is te lang. het nobele streven is om er binnenkort weer een te maken met een wat beter resultaat.


Ik heb de laatste dagen aan mijn 1:1 Quilt gewerkt. Al de blokken zijn nu af 64 stuks en vanmiddag heb ik aan het puzzelen geweest om ze op de juiste plaats te leggen. De hele kamer moest wat verschoven worden omdat de ruimte 220 x220 normaal bezet wordt door de meubels. Maar na even lag het allemaal op de grond en na wat verschuiven en hulp van een buurvrouw ( even een paar extra ogen want als je er lang naar kijkt zie je echt niet meer)lag het toch naar wens. Daar na mooie stapeltjes gemaakt zo dat ik de banen aan elkaar kan stikken.


Maar dit zal toch even op zich moeten laten wachten want er moeten ook nog andere dingen gedaan worden. Maar ik heb zo al een lekker begin

4 opmerkingen:

Tineke zei

hij wordt mooi je quilt Jook

lenie zei

Wat een werk maar hij word wel heel mooi....

Nicolien zei

Oooooooooooooooh, wat is een quilt 1:1 groot!!!!!!!!!! Maar het ziet er heel goed uit. Knap hoor.

Dwaallicht zei

Mooi Joke, je bent een kanjer hoor!!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein