dinsdag 1 december 2009

Annebel en kantklossen




Ik had vorige week ineens zin om weer eens en popje te maken



het is al weer een hele tijd geleden dat ik dat gedaan had. Het is een jonge dame geworden en ik heb haar Annebel genoemd.



Eigenlijk wilde ik eens een mooie jurk makenwant ik heb een mooi kantje geklost en die wil ik op een mooie jurk zetten. Maar omdat ik zo lang geen popjes heb gemaakt en nog nooit een echte mooie jurk heb ik nu maar eerst in de kant doos gezocht en een stuk kant uit de voorraad gebruikt. Dus in deze jurk geen zelf geklost kantje.



Vanmiddag was het weer kantklossen

ik ben nu aan een mini kleedje begonnen er is nog niet veel te zien alleen veel spelden
Daarom later een foto van dat Mini kleedje. Wel heb een foto van ons tijdens het klossen hij is wel een paar weken terug genomen .
Je ziet het het is heel erg gezellig.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein