zaterdag 7 augustus 2010

Theekastje en een Logè




Afgelopen week ondanks dat ik een paar dagen niet lekker was. ( ik denk het zelfde als dat Ad vorige week had, een avond flink de koorts en daar na een paar dagen hartstikke moe ) Heb ik mijn vuurscherm af gemaakt. Het was wel jammer dat ik gammel was want dinsdag begon het kantklossen weer dus die les heb ik gemist. Nu kan ik toch nog even voor uit want mijn gordijntje is nog niet helemaal af en dan kan ik de volgende keer misschien weer aan iets nieuws beginnen








Donderdag heb ik met Jose geknutseld.


We hebben het Theekastje gemaakt van Marja. Het was weer gezellig want zo veel geknutseld heb ik de laatste tijd niet en dan is het weer leuk zo lekker bezig te zijn.
Mijn kastje is nog niet helemaal klaar en staat het meest links op de foto.

ik moet nog iets verven en het kettinkje er aan zetten.



Vanmorgen hebben we een logé gekregen. Saartje logeert hier tot het einde van de volgende week want dan komen Ingrid en Paul weer van vakantie thuis.

Het is wel even wennen voor Rakker ook want Saartje is nog lekker jong en die wil lekker veel spelen en dat gaat niet zo lang meer met Rakker, maar hij geeft gewoon aan dat het genoeg is en dan stopt ze gewoon. Ook denkt Saartje dat Ad wel met haar en de bal wil spelen maar die is dat ook zo zat. Ik ga maar lekker met haar wandelen want dan komt ze ook wel aan haar beweging.



Maar gelukkig kunnen Rakker en Saartje het verder wel goed vinden en dat is ook wel heel erg leuk. Dus de komende week zullen we het wel druk hebben met de honden .

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein