zondag 1 augustus 2010

Vuurscherm enz.


Vanmorgen weer voor het eerst weer gewandeld en het heeft me echt onwijs veel goed gedaan.
afgelopen week ging het weer helemaal mis met mijn knie.
dat kwam omdat Ad ziek werd en zo heel vaak gaat dat binnen een half uur, hij kon nadat hij toch nog naar boven was gestrompeld niet meer lopen en ook niet meer van zijn bed af terwijl hij ook erg onrustig was en er wel uit wilde maar dat ging niet. Dit kwam omdat hij in eens heel hoge koorts had. Na dat de dokter geweest was , een antibiotica kuur gestart was en ook de nodige paracetamollen waren genuttigd kwam hij weer op de been.

Maar al met al had ik heel veel de trap op en neer geweest met het gevolg dat mijnknie dat niet heel leuk vond. Dus weer aan de diclofinac. Maar van morgen was het zulk mooi weer dus ik heb mijn nieuwe schoenen aan getrokken en heb een heerlijk stuk gelopen daar knap ik gelijk weer van op. Krijg ik gelijk weer overal zin in. Ik heb vanmorgen heerlijk buiten in de zon een stapel Dolshouse world door zitten snuffelen. Ze waren voor mij nieuw want vrijdag bracht Chiel ze mee en ik ben aan een vuurscherm aan het maken . Het borduurwerk lag er al enige tijd dus het werd tijd dat er een frame en poot gemaakt werden. Alles is nu klaar op een verfkwast na.


het is wel weer lekker om weer iets te prutsen

1 opmerking:

Marian zei

Hij wordt prachtig Joke.

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein