zondag 31 oktober 2010

Beurs Arnhem

Vandaag naar de beurs in Arnhem geweest, Ik vetrok om even voor half 10 van huis, en was er om 10 voor 11. en als er geen file had gestaan had ik er nog eerder geweest.
ErikJan en Petra en Jenka  waren  hier heen gekomen om Ad een poos gezelschap te houden
Jenka was volgens Ad\gelijk weer thuis.

Het was echt weer genieten op de beurs er zijn altijd zulke mooie dingen  en dan krijg je gelijk weer zin om dingen te gaan maken. Omdat ik alleen was gegaan had ik ook echt de tijd aan me zelf ,lekker hier en daar een praatje gemaakt.want je komt altijd wel heel veel bekende tegen. ik zou nog foto,s maken maar op de valreep toch nog een foto laten maken. zo  kon ik er zelf ook bij. 


 Ik had ook eigenlijk niet echt veel nodig maar toen ik thuis kwam bleek er toch veel in mijn tasje te zitten  . Nu is het witte punche draad voor iemand anders en ook een lam voor een daglichtloupe lamp  moest ik voor iemand mee brengen.





Toen ik vanavond thuis was ging telkens de bel . het was Haloween telkens verkleden kinderen aan de deur.

Mijn buurmeisje en haar vriendinnen zagen er wel erg leuk uit dus die ook even op de foto.

1 opmerking:

Unknown zei

Leuke dingen heb je gekocht! Volgens mij was het een geslaagde dag!

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein