vrijdag 15 oktober 2010

Woonkamer klaar

De laatste anderhalve week heel veel gewerkt . In de woonkamer is echt alles van zijn plaats geweest en schoongemaakt.
Ik had al wat voorberijdende werkzaamheden gedaan en donderdag  ( vorige week donderdag) kwamen Thea en Willem en toen konden we gelijk van start gaan. Thea en ik gingen witte . Thea deed al de kiertjes en hoekjes met de kwast en ik heb alles gerold en Willem ging met de hamer en boor aan de slag.. Vrijdag avond was alles gewit maar er moest nog veel schoon gemaakt en in geruimd worden..Zaterdag een aantal dingen gedaan zo als lampen weer op gehangen en de gordijnen die gewassen waren. Het bleek ook dat ze gekrompen zijn.in de breedte, als ze open zijn zie je dat niet maar als ze dicht zijn hangen ze erg strak.
Zondag gingen Thea en Willem weer naar huis,en ik heb de hele week tekens  weer iets gedaan . Ook heb ik een nieuw Tv meubel gekocht en een smal kastje voor in de hoek dat moest allemaal in elkaar gezet worden.
Vandaag daar de laatste hand aan gelegd en nu is alles klaar op een paar planten na..
Het geeft een voldaan gevoel.



de dia serie geeft een totale indruk van de werkzaamheden

2 opmerkingen:

lenie zei

Wat lekker schoon en licht allemaal Joke. Volgens mij zijn jullie er heel blij mee..
Geniet er maar lekker van...

Marja zei

ziet er lekker licht uit joke!
zo kan je er weer een poosje tegen aan!
xx marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein