woensdag 18 mei 2011

Knutselen en naar het Louwman museum

Na het gebouwvak van de vorige week ben ik deze week maar weer eens aan de knutsel gegaan
De handwerk winkel heb ik van lampen voorzien en ook een behangetje op de muren gedaan
Op de plafonnetjes ormamenten geplakt want het is een oud gebouw
Het behang is wel een beetje aan de moderne kant . Maar dat komt later met de meubels wel goed
Ook deze kleine plafonnieres die ik gemaakt heb zijn op ornamentjes geplakt

Het is wel weer heel erg fijn om weer zo lekker bezig te zijn en de ideeën komen dan ook allemaal van zelf weer. Dit word een heerlijk project waar  ik me weer heerlijk kan uitleven.

Vandaag heb ik ook iets heel leuks gedaan ik ben naar het Louwman (Auto) museum geweest.
Dit zijn van die dingen waar ik nooit aan toe kom en Ad is niet z,n  Museum  mens en dan ga je ook niet.
Maar op de dagen dat Ad bij het ontmoetingscentrum  is kan ik zo iets doen.
Het is een geweldig museum waar ik mijn ogen uitgekeken heb
Deze Kinderwagen vond ik heel erg leuk  ik zou hem in het mini kunnen wickeren

En deze auto das er echt een met jeugdsentiment, eens toen ik nog erg jong was ben ik wel eens met een vriendje in zo,n auto uitgeweest.

dit zijn maar een paar foto,s  maar op mijn picasa album
Staan nog veel meer foto,s
Echt dit museum is een aanrader ik heb er van genoten

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein