donderdag 2 juni 2011

Traplift, en Kast voor de Handwerkwinkel

Weer even niet geschreven  Maar afgelopen weekend zijn we naar Thea geweest, Het was geen mooi weer maar we hebben het geweldig naar ons zin gehad. Het was even geleden dat we voor een paar dagen achter een de deur uit waren  en dat was toch wel weer heel erg fijn.

Gisteren is de traplift geplaatst en echt het is een verademing Ad gaat nu heel gemakkelijk van boven naar beneden of anders om.

Hier  word het nieuwe vervoermiddel  bekeken

nu gaan we hem uit proberen

De stoel draait

En hij gaat naar boven

Het is echt een hele luxe en het traplopen dat alleen maar moeilijker werd gaat nu heel gemakkelijk en is ook voor mijn gevoel veel minder gevaarlijk,

Vandaag heb ik heerlijk zitten knutselen buiten het was heel mooi weer .
Het moet een boven kast worden voor de kast die op de vide van de handwerkwinkel
In dit gedeelte moeten de knotjes wol komen

Het was een leuk gepuzzel
Zo moet het ongeveer worden
In de onderkant van de kast zitten laden

Ook nog even een update van mijn kleed dat ik aan het borduren ben
Ik doe daar niet zo veel aan om dat ik niet zo goed zie ik merkte het met autorijden de borden kon ik niet goed lezen dat is niet erg op bekende weg maar het voelde niet echt goed.
Een bezoek aan de oogarts  deze week wees uit dat ik Staar heb vooral mijn linker oog is erg slecht
die word nu  op zeer korte termijn geopereerd.


Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein