zondag 23 oktober 2011

Mand voor kant

Na de werkwoede van vorige week heb ik deze week wat rustiger aan gedaan  en ook weer wat geknutseld.
Het weer was er ook lekker voor omdat we ook nog al wat regen gehad hebben  maar de laatste 3 dagen was het heel erg mooi met vol op zon
Ik heb zelf weer een paar grote stukken gewandeld en heb ook met Ad lekker gewandeld. Gisteren naar het winkelcentrum  en toen ook nog op een terras  koffie gedronken  het was heerlijk in de zon en uit de wind en vanmorgen ook weer een flinke blok om alleen om dat ze hier aan de weg bezig zijn is het soms moeilijk om een goed pad te kiezen dat niet zo hobbelt want Ad zit soms echt te schudde in de rolstoel.
Maar ze schieten hier gelukkig al lekker op

Ik heb de afgelopen week aan het Wickeren geweest  de mand die in de serre staat

was het voor beeld

en hier zie je de kleine met de grote mand 
ik wil hem in  de Handwerkwinkel neer zetten  gevuld met kant.

Ook heb ik deze week weer aan het klossen geweest  en er zijn weer een paar blokken klaar .
ik moet er nu nog 6 voor dat ik aan de rand kan gaan beginnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat staat dat mandje daar parmantig naast die grote, mooi gemaakt.

Groetjes Co

Anoniem zei

Leuk gedaan hoor vind ook nog steeds leuk werk dat wickeren...

Lekker genoten van het mooie weer las ik en Ad ook lekker hoor... ben benieuwd hoe het staat vol met kant ga je die ook klossen???????

Gr Lenie

Eliana zei

O cesto ficou ótimo.
O trabalho com linhas é maravilhoso.
Um abraço

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein